Sabtu, 14 Mei 2011

Isu Global

MONAVIE- PELUANG BARU HIDUP ANDA

Kehidupan lebih bermakna dengan menjaga kesihatan seisi keluarga dan Jana Pendapatan secara global (dunia tanpa sempadan"

Nikmatilah Jus buah Acai Berry dengan bertujuan perlindungan (anti oksida) dan Pengimbangan pemakanan secara semulajadi.

Bersamalah dengan produk Mona Vie yang baru bertapak 5 bulan di Malaysia. Sediakanlah paip line kewangan anda untuk jangka panjang bagi membina kekakayaan tanpa had secara global.

Jus MonaVie ini terdiri daripada 19 jenis buah-buahan yang terbaik di dunia. Oppss..sekejap! kenapa saya kata dia terbaik di dunia? Untuk makluman anda, sebelum dikeluarkan jus ini, pihak Monarch Health Institute telah membuat kajian sebanyak 250 juta Dolar Amerika dan hasil kajian ini menyebabkan mereka telah pilih 19 jenis buah ini dan yang utamanya sebagai beri Acai sebagai ramuan utama jus ini. Di page ini, saya akan senaraikan buah-buahan tersebut:-

1.Buah beri Acai
2.Buah Anggur putih
3.Buah Anggur Ungu
4.Buah Prun
5.Buah beri Camu-Camu
6.Buah Kiwi
7.Buah Beri Goji/Wolf
8.Buah Beri Biru
9.Buah Delima
10.Buah Beri Bil(Bilberry)
11.Buah Laici
12.Buah Pear Nashi
13.Buah Beri Cran
14.Buah Acerola Cherry
15.Buah Pear
16.Buah Aronia
17.Buah Passion
18.Pisang
19.Buah Appricot

Setiap buah-buahan di sini ada kebaikkan dan khasiatnya tersendiri. Sebab itulah apabila anda menikmati Jus MonaVie ini, anda mendapat segala khasiat dari keseluruhan buah ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan